تبلیغات تصویری موثر

دوستان عزیز و کاربران محترم سایت نوین شو ، سلام;

امروز می خوایم در مورد تبلیغات تصویری و تاثیر آن روی مخاطبان رو مورد بحث قرار بدیم.

تبلیغات تصویری و تابلو روان

هر فردی که برای شروع کسب و کار تازه ای برنامه ریزی می کنه ، حتما برای تبلیغات اون کسب و کار هم برنامه ریزی کرده یا خواهد کرد. اما به چه شیوه ای ؟

امروزه برای تبلیغات موثر باید نکات مهمی رو بدونیم و به اونها عمل کنیم تا بتونیم مخاطبان بیشتری رو جذب کنیم و اونها رو تبدیل به مشتریان بالفعل کنیم.

در ابتدا باید بدونیم کدام سنین مخاطبان اصلی ما برای مورد خطاب قرار دادن هستند؟ نوجوانان ؟ جوانان ؟ یا بزرگسالان؟ نحوه ی ارائه ویژگی ها و فواید محصول ما ، به هریک از این گروه های سنی متفاوت خواهد بود. پس نباید برای همه گروه های سنی از لحنی بسیار بچه گانه یا از ادبیاتی بسیار پیچیده استفاده کنیم. بهتر است علاوه بر رعایت اعتدال ، کمی گرایش به سمت گروه سنی مخاطبان اصلی داشته باشیم ، تا تاثیر بیشتری بر این گروه بگذاریم.

بررسی گروه سنی مخاطبان برای ارائه تبلیغات تصویری ویژگی محصول به زبان خودشان

یکی دیگر از نکات که امروز در همه افراد مشترک است ، این است که دیگر هیچ کسی مثل گذشته تمایل به خواندن مطالب یا تبلیغات متنی طولانی را ندارد یا اصلا وقت و فرصتی برای این کار نخواهد داشت. پس با توجه به این موضوع می توانیم از راه حل های گوناگون دیگری که جذب کننده مخاطبمان باشد استفاده کنیم و در وقت آنان صرفه جویی کنیم. برای مثال می توانیم از شعار های تبلیغاتی کوتاه و نام محصول در کنار انیمیشن ها یا تصاویر مربوط به محصولمان استفاده کنیم. این کار علاوه بر معرفی محصولات و خدمات ما ، از خستگی مخاطبان جلوگیری کرده و باعث جلب توجه کلیه گروه های سنی هم خواهد بود.تبلیغات تصویری را هرگز فراموش نکنیم.

وقتی مخاطب با این نحوه برخورد ، روبرو شود و دریابد که فروشنده ، موقعیت او را در نظر گرفته است ، با رغبت و علاقه به تبلیغ و محصول گرایش پیدا کرده و مجذوب خواهد شد. پس حتما باید درمورد در نظر گرفتن موقعیت مخاطبان ، بررسی های لازم را انجام دهیم.

نکته بعدی در مورد محتوای تبلیغات است . بهتر است به جای اینکه در تبلیغات ویژگی های محصول را عنوان کنیم ، از فواید آن پس از خرید صحبت کنیم ، تا خریدار بفهمد محصولی که در حال تبلیغ است برای او چه سود و منفعتی دارد تا تحریک به خریدن شود. اینکه در مورد جنس محصول ، کشور سازنده یا ویژگی های ظاهری توضیح دهیم ولی خریدار نداند کارایی و مورد استفاده و در نهایت فایده آن چیست ، فقط زمان و انرژی خود و طرف مقابل را هدر داده ایم. پس بهتر است مستقیم سر اصل مطلب برویم و اگر خریدار اطلاعات بیشتری خواست در اختیارش قرار دهیم.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر از آنچه که به مخاطب یا خریدار تعهد کرده اید عمل کنید تا با نشان دادن روحیه پشتیبانی خود از مشتری ، باعث معرفی خود بصورت غیر مستقیم به دیگران هم شده باشید. فقط کافیست یکبار امتحان کنید.

همه این نکات گفته شد تا به اینجا برسیم که یک تابلو روان تبلیغات شما را با در نظر گرفتن کلیه ویژگی های ذکر شده ، به بهترین شکل انجام خواهد داد.

تابلو روان از مهمترین ابزارهای تبلیغات تصویری به حساب می آید که علاوه بر نمایش متون ، می توان با به تصویر کشیدن شکل محصول و نمایش انیمیشن های مناسب ، مخاطبان را جذب کرد.

یک تابلو روان از هدر رفتن انرژی و زمان شما و نیز مشتری ، برای توضیح ویژگی ها و فواید محصول جلوگیری می کند.

برای مشاهده سایر ویژگی های تابلو روان حتما به بخش های دیگر سایت سر بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *